
Het was een warme rit, zowel letterlijk als figuurlijk, met temperaturen fijntjes boven de 25°C, maar iedereen straalde en was tevreden van de rit.
Dat zie je ook aan de foto's.
Hierbij de link naar de ritfoto's. Het zijn ze zeker nog niet allemaal, maar deze worden toegevoegd zodra ontvangen. Deelnemers aan de rit ontvangen hierover nog een bericht.