
Allen,
omwille van het warme weer wordt de rit met WZC 't Pandje uitgesteld naar een latere, koelere datum.
De rit met WZC Maria Rustoord gaat wel door, maar hoogstwaarschijnlijk zonder bewoners. Na de rit verzamelen we opnieuw en rijden we in één keer naar het WZC voor een maximaal effect. Hierna volgt een statisch gedeelte waarbij de bewoners de wagens kunnen bewonderen en misschien ook wel eens plaatsnemen. Binnen in het WZC bouwen we dan ons verjaardagsfeestje. Verwacht jullie maar aan een rijkelijk gevulde goodiebag!